Jak nakupovat - doprava, platba, vrácení zboží

MOŽNOSTI PLATBY, DOPRAVY A DODACÍ LHŮTY
 

 

Možnosti platby

Platba předem na účet (zdarma) – na uvedený e-mail jsou zaslány podklady pro platbu a po jejím uhrazení je zboží expedováno  obvykle do  14 pracovních dnů, pokud u zboží není uvedena jiná dodací lhůta.

 

 

Možnosti dopravy

Zásilkovna na pobočku (79 Kč) Zásilkovna je spolehlivá kurýrní služba, která doručuje zásilky na odběrná místa  běžně do druhého pracovního dne.

Zásilkovna na adresu  (129 Kč) - Zásilkovna je spolehlivá kurýrní služba, která doručuje zásilky na Vámi uvedenou adresu běžně do druhého pracovního dne.

Česká pošta,  balík na poštu (110 Kč) - Česká pošta je spolehlivá kurýrní služba, která doručuje zásilky na odběrná místa  do několika pracovních dní. 

Česká pošta,  balík do ruky  (130 Kč) - Česká pošta je spolehlivá kurýrní služba, která doručuje zásilky na Vámi uvedenou adresu běžně do druhého pracovního dne.

Osobní odběr (zdarma)- osobní odběr je možný v místě provozovny  - ul. Chvalovka 19, Brno, 641 00. Počkejte ma email s potvrzením, že je Vaše objednávka připravená, odebírat lze v úterý nebo pátek 15-18h. 

 

Dodací lhůta

 

  • zboží odesíláme běžně do 14 dnů od připsání platby na náš účet. 

 

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ A REKLAMACE
 
 
 
 
 
 

Vrácení zboží

V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku  máte právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb.  Upozorňujeme, že zboží, které je připraveno na míru (výrazně se liší po úpravách  od původní verze nebo je v nestandardní velikosti), nelze vrátit. 

Postup při odstoupení od smlouvy - vrácení zboží:

  1. Vyplňte prosím formulář připojený k obchodním podmínkám, vytiskněte jej a doplňte informace o  zboží, které vracíte.
  2. Připravte balík, do něj nezapomeňte přiložit vyplněný  formulář. 
  3. Balík odešlete na adresu: Danuta Faruzelová, Hvozdecká 25,  641 00, Brno
  4. Jakmile nám zboží dorazí, neprodleně  vrácení zboží zpracujeme a zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet.

 

 

Reklamace zboží

Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu a provedení našeho zboží, může se v ojedinělých případech vyskytnout vada materiálu, provedení nebo jiný nedostatek. Pokud na zboží objevíte  nedostatek, neváhejte nás kontaktovat s reklamací.

Postup reklamace:

  1. Zašlete nám email nebo nás kontaktujte telefonicky na tel.: + 420 778 032 534. Na emailovou  adresu  fajnea.eshop@gmail.com pošlete prosím informace ohledně názvu výrobku, čísla objednávky a popište závadu. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografie závady.
  2. Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, požádáme Vás o zaslání reklamace zpět.
  3. Reklamaci  se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží nelze upravit  nebo vyměnit, domluvíme se na náhradě nebo vrácení celé kupní ceny.