Jak nakupovat - doprava, platba, vrácení zboží
Možnosti platby
Platba předem na účet (zdarma) – na uvedený e-mail jsou zaslány podklady pro platbu a po jejím uhrazení je zboží expedováno obvykle do 14 pracovních dnů, pokud u zboží není uvedena jiná dodací lhůta.
Možnosti dopravy
Zásilkovna na pobočku (79 Kč) - Zásilkovna je spolehlivá kurýrní služba, která doručuje zásilky na odběrná místa běžně do druhého pracovního dne.
Zásilkovna na adresu (129 Kč) - Zásilkovna je spolehlivá kurýrní služba, která doručuje zásilky na Vámi uvedenou adresu běžně do druhého pracovního dne.
Česká pošta, balík na poštu (110 Kč) - Česká pošta je spolehlivá kurýrní služba, která doručuje zásilky na odběrná místa do několika pracovních dní.
Česká pošta, balík do ruky (130 Kč) - Česká pošta je spolehlivá kurýrní služba, která doručuje zásilky na Vámi uvedenou adresu běžně do druhého pracovního dne.
Osobní odběr (zdarma)- osobní odběr je možný v místě provozovny - ul. Chvalovka 19, Brno, 641 00. Počkejte ma email s potvrzením, že je Vaše objednávka připravená, odebírat lze v úterý nebo pátek 15-18h.
Dodací lhůta
- zboží odesíláme běžně do 14 dnů od připsání platby na náš účet.
Vrácení zboží
V souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku máte právo od kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Pokud nám důvod napíšete, pomůžete nám tím v dalším zkvalitnění našich služeb. Upozorňujeme, že zboží, které je připraveno na míru (výrazně se liší po úpravách od původní verze nebo je v nestandardní velikosti), nelze vrátit.
Postup při odstoupení od smlouvy - vrácení zboží:
- Vyplňte prosím formulář připojený k obchodním podmínkám, vytiskněte jej a doplňte informace o zboží, které vracíte.
- Připravte balík, do něj nezapomeňte přiložit vyplněný formulář.
- Balík odešlete na adresu: Danuta Faruzelová, Hvozdecká 25, 641 00, Brno
- Jakmile nám zboží dorazí, neprodleně vrácení zboží zpracujeme a zařídíme odeslání peněz zpět na váš účet.
Reklamace zboží
Ačkoli vždy klademe maximální důraz na kvalitu a provedení našeho zboží, může se v ojedinělých případech vyskytnout vada materiálu, provedení nebo jiný nedostatek. Pokud na zboží objevíte nedostatek, neváhejte nás kontaktovat s reklamací.
Postup reklamace:
- Zašlete nám email nebo nás kontaktujte telefonicky na tel.: + 420 778 032 534. Na emailovou adresu fajnea.eshop@gmail.com pošlete prosím informace ohledně názvu výrobku, čísla objednávky a popište závadu. Reklamaci dokážeme vyřídit výrazně rychleji, když nám zašlete fotografie závady.
- Pokud nebude závadu možné vyřešit na dálku, požádáme Vás o zaslání reklamace zpět.
- Reklamaci se snažíme vždy vyřídit v co nejkratším čase. Pokud není zboží nelze upravit nebo vyměnit, domluvíme se na náhradě nebo vrácení celé kupní ceny.